Čo má spoločné barcelonská štvrť Eixample a vaše podnikanie?

Pozreli ste sa niekedy na Barcelonu zhora? Ak áno, možno vašu pozornosť upútal pôdorys mestskej časti Eixample. Budovy v tejto štvrti majú ako keby odseknuté rohy, vďaka čomu sa na každej križovatke vytvára priestor pre 4 malé námestíčka. Slúžia ako zelené zóny, kaviarenké posedenia, parkovanie pre autá či bicykle.

Plán na výstavbu Eixample vznikal okolo roku 1860. V tej dobe široké bulváre neboli potrebné, no v dnešnom motorizovanom a turistickom svete nám pri prechádzkach okolo katedrály Sagrada Familia dávajú perfektný zmysel.

Prečo o tom píšem?

Eixample je skvelým príkladom predvídavosti a dlhodobého myslenia, dvoch dôležitých vecí v budovaní osobného brandu.

Vaša vízie a dlhodobé ciele sú ako hviezda Polárka, ukazujú vám smer a pomáhajú nezísť z cesty v ťažkých chvíľach.
Ak chcete podnikať radostne a zmysluplne, vaše projekty musia byť v súlade s vašou dlhodobou víziou. Pretože aj niečo, čo je dnes ešte len nápad, alebo maličký, rozbiehajúci sa projekt, môže raz vyrásť v niečo veľké.