Kurz: Stratégia lektorskej značky 🧠🚀
Máš pocit, že Ti propagácia zaberá extrémne množstvo času?
Rozumiem Ti. Tvoriť stále nový obsah a bojovať proti algoritmu je vyčerpávajúce, najmä, ak Ti marketing berie čas, ktorý túžiš venovať niečomu inému.
Prezradím Ti tajomstvo: Tvoja sebapropagácia môže byť oveľa efektívnejšia, ak vieš, čo chceš dosiahnuť, komu sa prihováraš a máš premyslený spôsob, ako na to.
Budovanie Tvojej lektorskej značky nemusí byť o kvantite
Kurz Stratégia lektorskej značky je to pravé pre Teba, ak túžiš vyniknúť a propagovať sa smart.
Tvoj čas je vzácny, rob marketing efektívne
Ako osoba, ktorá miluje voľný čas a slobodu, Ti rovno poviem, že kŕmiť algoritmus tvorbou banálneho obsahu, v ktorom ide viac o množstvo než o kvalitu, sa mi zdá bizarné. Načo tráviť na sieťach viac času, než je nutné?😇
Viem, že aj Ty túžiš využívať svoj čas zmysluplne. 💛 Bez marketingu to však nejde: získavať študentov či predávať digi produkty vyžaduje know-how, systém a štruktúru.
Nejde o to, koľko robíš, ale ČO robíš, PRE KOHO to robíš a AKO to robíš.Všetko ide jednoduchšie, ak je Tvoja propagácia v súlade s tým, kto si, čo predávaš a dokáže Tvoju cieľovku za srdce v tom najlepšom zmysle slova. Rada Ti ukážem, ako si môžeš aj Ty nastaviť stratégiu značky a začať sa propagovať cielene a efektívne. S presnými návodmi, insightmi a ukážkami.
Vynikni vďaka premyslenej stratégii
Čo sa naučíš?
V kurze Stratégia lektorskej značky sa naučíš získať relevantné dáta o svojej cieľovke a pracovať s nimi. Vytvoríš si príbeh značky a špecifické komunikačné prvky, vďaka ktorým vynikneš a naučíš sa prispôsobiť svoju tvorbu obsahu na sociálne siete presne na mieru študentom, ktorých chceš svojimi službami a produktami oslovovať. Vďaka tomu budeš vedieť prirodzene získavať kvalitné, stabilné spolupráce a taktiež zistíš, aké digi-produky majú potenciál prinášať Ti škálovateľný príjem.
Tento kurz je pre Teba...
- Ak sa chceš aktívne venovať marketingu a vybudovať výnimočný a silný lektorský brand, ale túžiš to robiť smart a rozhodne sa nemieniš stať otrokom sociálnych sietí.
- Ak plánuješ predávať produkty a chceš si vytvoriť základ pre budúce úspešné predajné kampane
- Stratégia lektorskej značky Ti prinesie hodnotu aj v prípade, že už svoju značku máš, ale cítiš, že potrebuje refresh.
Ako to prebieha?
Po prihlásení sa do kurzu získaš prístup do členskej sekcie, v ktorej nájdeš 3 moduly s videoobsahom v celkovom trvaní 1,5 hodiny. Vo videách Ťa postupne prevediem krokmi, ktoré Ti pomôžu definovať a naplánovať si dlhodobú stratégiu Tvojej značky.
Dôležité: Kurz bude vyžadovať Tvoje aktívne zapojenie: čaká Ťa zbieranie informácií, analýza, písanie, premýšľanie a tvorba. Vyhraď si na každý modul niekoľko hodín, počas ktorých budeš môcť nerušene pracovať. Pri práci Ťa okrem videí povedú krásne pracovné zošity s inšpiráciou, ukážkami a návodmi.
PS: Kurz funguje na báze samoštúdia. Po zakúpení kurzu získaš okamžitý prístup k celému obsahu a pracuješ svojím tempom. Je len na Tebe, či pôjdeš pomaličky a postupne, alebo ako drak.
Povedali o kurze…
Potrebovala som zjednotiť prezentáciu a poslanie mojej značky a vedela som, že mám nedostatky v preklápaní svojej vízie do reality, pretože nebola ucelená. Kurz ma priviedol k myšlienkam a oblastiam budovania značky, nad ktorými som predtým neuvažovala. Potrebovala som step by step guide s otázkami, ktoré ma donútia zamyslieť sa a všetko si detailne spísať, čo som v tomto kurze presne našla 🙂 Považujem ho za prínosný, čo sa týka informácií, nápomocný vďaka rôznym tipom a príkladom, systematický, esteticky spracovaný a robila som ho s nadšením. Mam vďaka nemu jasnejšiu víziu, pokojnejšiu myseľ a väčšiu chuť tvoriť. Kurz rozhodne odporúčam aj ďalším lektorkám a lektorom!
Kikin kurz mi veľmi pomohol upratať si myšlienky a ujasniť si, čo v rámci svojho lektorstva chcem a čo naopak nie. Keďže kurzov o podnikaní a marketingu sú mraky, dosť oceňujem, že je zameraný práve na nás-lektorov a je podložený príkladmi z Kikinej praxe, ktorú si ako profesionálku z odboru dlhodobo vážim. Dostať náhľad na to, čomu venovať pozornosť a čo naopak ostatní neriešia, bolo pre mňa cenným a upokojujúcim zároveň. Takisto som bol veľmi milo prekvapený pracovným zošitom, ktorý k obsahu kurzu veľmi dobre sadol a našiel som tam vyabstrahované to najdôležitejšie.
Možno si vravíš: "Kika, ale ja už značku mám, chcem vedieť, ako predávať."
Presne viem, čo tým myslíš. 🙂 Pravdou však je, že predaje digi-produktov často nejdú podľa predstáv práve preto, že tvorca podcenil priebežné budovanie povedomia o svojej značke. Ak sa chceš sústrediť hneď na techniky predaja, to je ako chcieť stavať bazén na strešnej terase, bez toho, že by si mala postavené pevné základy domu… V kurze Stratégia lektorskej značky si vytvoríš práve tie stabilné základy, ktoré Ti pomôžu rásť dlhodobo, udržateľne a v súlade s kvalitou, ktorú chceš svojim študentom dávať. 💛
Čo presne nájdeš v kurze Stratégia lektorskej značky?
Modul 1: Získanie relevantných dát a analýza
V prvom videu Ti ukážem, ako si môžeš nazbierať relevantné dáta, ktoré Ti pomôžu zorientovať sa na trhu, ale nielen to – na konkrétnych príkladoch uvidíš, ako so získanými informáciami pracovať. V prieskume trhu či SWOT analýze totiž veľa ľudí robí chybu, že nejde do hĺbky a za svoje silné stránky považuje niečo, čo síce je pravdivé a relevantné, ale nie je až tak výnimočné. Napríklad, využívať kreatívne materiály a pracovať bez učebníc je skvelé, ale v dnešnej dobe nie až tak špeciálne. Práve preto si v prvom modul ukážeme, ako sa môžeš dopátrať k tomu, čo Ťa od konkurencie NAOZAJ odlišuje a zároveň je pre Tvoju cieľovku relevantné.
Modul 2: Funkčné insighty, s ktorými sa dá pracovať
Slovo „insight“ nám označuje „vhľad“, pochopenie zmýšľania Tvojej cieľovej skupiny, ich túžob, prianí či strachov, ktoré môže splniť alebo vyriešiť práve Tvoja služba alebo digi produkt. Ak nájdeš niekoľko dobrých insightov, tak svojimi službami môžeš priamo na potreby Tvojej cieľovky. Okrem toho Ti insighty pomôžu získať nápady na kvalitný a úderný obsah na sociálne siete, vďaka čomu Tvoje podnikanie bude môcť rásť ešte efektívnejšie. V module číslo 2 sa preto budeme venovať tomu, ako insighty hľadať a ako si overiť, či budú fungovať.
Modul 3: Komunikančné prvky, ktorými vynikneš
V treťom module sa budeme zabávať a dáme priestor Tvojej kreativite. Zužitkujeme všetky informácie, ktoré sme nazbierali v predošlých dvoch moduloch. Preberieme si 4 kategórie komunikačných prvkov, ktoré Tvojej značke pomôžu vyniknúť, odlíšiť sa od konkurencie a nastaviť si základy komunikačno-predajnej stratégie. Ukážem Ti detailný prierez mojimi komunikačnými prvkami a dám Ti tipy na niekoľko parádnych nástrojov.