Rok byvola alebo veľmi osobný článok

Rok 2021 sa v čínskom zvieratníku považuje za rok byvola. Byvol je symbolom tvrdej práce, cieľavedomosti, trpezlivosti, sily, ale aj dôvery a pokory. A taký bol môj uplynulý rok, o ktorom vám porozprávam v tomto článku.

Čo má spoločné barcelonská štvrť Eixample a vaše podnikanie?

Pozreli ste sa niekedy na Barcelonu zhora? Ak áno, možno vašu pozornosť upútal pôdorys mestskej časti Eixample. Táto štvrť je skvelým príkladom dvoch dôležitých vecí v budovaní osobného brandu.

Ako začať s e-mail marketingom?

Viete, akú najväčšiu chybu môže urobiť lektor v email marketingu? Nepoužívať ho.

5 krokov, vďaka ktorým si váš študent odnesie z online kurzu luxusný a profesionálny zážitok

Toto je 5 vecí, ktoré by ste mali urobiť, ak chcete vyšperkovať váš asynchrónny online kurz.

3 informácie, ktoré by nemali chýbať vo vašom instagramovom profile

Ak by ste boli v pozícii študenta, oslovili by ste skôr mýtickú bytosť, skrytú za anonymným profilom, alebo lektora, ktorý jasne komunikuje, čo ponúka a ako ho záujemca môže kontatovať?

Viete, aký je rozdiel medzi úspešnými a neúspešnými lektormi?

Jedným z dôvodov, prečo sa niektorým lektorom darí viac, je, že pravidelne pracujú na svojom nastavení mysle. Majú víziu a cieľ. Dokážu si spracovať obavy a emócie. Nelietajú ako lístok vo vetre, ovládaní okolnosťami, ale velia kormidlu svojho života.

Obchodné podmienky jazykového lektora

Často sa stretávam s tým, že lektori nemajú nastavené obchodné podmienky. Argumentujú, že majú so študentami dobrý vzťah a doteraz nič také nepotrebovali. Tí istí lektori si v pravidelných intervaloch zúfajú, hľadajú pomoc a radu v situáciách, keď im nejaký problém prerastať cez hlavu.

Ako citlivo ukončiť spoluprácu so študentom?

S väčšinou vašich študentov sa vám spolupracuje príjemne. Študenti majú progres, na lekciách je priateľská atmosféra a vaše stretnutia sú obohacujúce pre obe strany. Napriek tomu sa občas nájdu klienti, ktorí vás môžu dostať do nekomfortných situácií. Čo s tým?

Byť offline a reagovať na správy študentov neskôr nie je TABU

Budovať si značku vyžaduje veľa energie. Treba na sebe makať, ale občas stojí za to vrátiť sa na zem a pripomenúť si svoje hodnoty. Je čas znormalizovať normálne veci.

Ako komunikovať so študentami?

Spôsob, akým komunikujete, hovorí veľa o tom, ako si vážite druhých ľudí, aj samých seba. Tón a citlivo zvolené slová dokážu veľmi ovplyvniť celkové znenie vašej správy.

Ako obhájiť vyššie ceny lekcií?

Čo robiť, keď sa vás študenti pýtajú, prečo sú vaše hodiny drahé, a porovnávajú vašu hodinovú sadzbu s brigádnikmi a au-pairkami? Ukážte im toto.

Augustové upratovanie lektora

Leto je ideálny čas na snívanie, zamyslenie sa a na definovanie krátkodobých cieľov (napríklad, čo chcete dosiahnuť do konca tohto roka), ale aj tých dlhodobých. Viete, čo by ste mali stihnúť v auguste?

Aká je adekvátna provízia pre jazykovku?

Aká je adekvátna suma, ktorú by si jazykové školy mali brať z toho, čo študent zaplatí za kurz, a koľko by mal z tej sumy získať lektor?

Ako mať viac času (a neučiť od nevidím do nevidím)?

V hlave máte toľko nápadov a snov, ktoré len čakajú na svoju realizáciu, ale akosi Vám neostáva čas a energia. Ako si nastaviť prácu, aby ste mali dostatok voľného času?

Poznáte 3 predpoklady k úspešnému podnikaniu lektora?

Na prvý pohľad sa môže zdať, že stačí ovládať jazyk a vedieť ho naučiť druhých ľudí. Veď pozitívne ohlasy a skvelé recenzie prídu samé, a s nimi aj ďalší klienti... Avšak, stačí to?

Sebavedomie a sebaláska v práci lektora

Aby lektor mohol svojim študentom dlhodobo poskytovať vysokú hodnotu a kvalitné služby, musí byť v prvom rade sám spokojný a naplnený.

Lektorka Danka Lazíková: „Dobrý lektor vie učiť. Skvelý lektor dokáže vzbudiť nadšenie pre jazyk.“

Čo to znamená byť úspešný lektor? Ako vybudovať od základov kvalitnú jazykovú školu? Ako zladiť materstvo a podnikanie? Aj o tom som sa rozprávala s Dankou Lazíkovou, lektorkou, polyglotkou a manažérkou jazykových škôl LE MONDE A IL MONDO.

Robte toto a vaše spolupráce so študentami budú perfektné

Ak chcete, aby spolupráce s vašimi študentami fungovali dobre, je kľúčové dôležité nastoliť si správne očakávania, stratégiu a predovšetkým nemať strach otvorene komunikovať.

Nepreberajte zodpovednosť za svojich študentov

Stalo sa vám už, že študent nedosiahol také výsledky, ako by ste si priali, a brali ste to ako svoje osobné zlyhanie? Prečítajte si, ako sa tomu vyhnúť.

Prečo niektoré spolupráce so študentami nefungujú?

Ako je možné, že niektoré spolupráce so študentami nefungujú? Možno robíte túto chybu.

5 dôvodov, prečo by mal lektor poznať svoje hodnoty

Ako to, že niektorí lektori majú so študentami naplňujúce spolupráce, zatiaľ čo iní sa trápia s neplatičmi a špekulantmi? Poznať vašu hodnotu je kľúčovým predpokladom k dobrým spoluprácam.

VIDEO: Ako povedať „nie“

Svojim študentom chcete poskytnúť to najlepšie. Občas však nastane situácia, že máte práce nadmieru a vyhovieť druhému by znamenalo upustiť od svojich zásad udržateľného podnikania. Kde je teda hranica medzi tým, čo je ešte udržateľné a čo už nie?

Ako si pritiahnuť študentov, s ktorými sa vám bude dobre pracovať

Spokojný lektor + spokojný študent = dobrá spolupráca. Pri lekciách 1:1 je dôležité, aby boli vaše spolupráce dobré. Čo dobré! Chceme, aby boli super. Ako si pritiahnuť super študentov?

Ako si byť so študentami bližší a získať ich dôveru

Úlohou lektora je nielen naučiť jazyk, ale aj pracovať na tom, aby si Váš študent vytvoril k jazyku pozitívny vzťah. Váš klient musí byť zapálený pre štúdium, cítiť motiváciu a vidieť svoj pokrok.

Tip na lekcie jazyka: Minikonverzácie

V čom sú minikonverzácie špeciálne a ako z nich u študenta vytvoriť pozitívnu závislosť? :-) Prečítajte si článok!

Hodnota času

Čas plynie neuveriteľne rýchlo. Či? Možno ide presne tak, ako má. Je však oveľa vzácnejší ako peniaze, pretože si ho nemôžete uložiť, znásobiť, ani požičať.

Prvá lekcia zadarmo?

Niektorí lektori poskytujú prvú hodinu zadarmo. Ak však chcete so svojimi študentami budovať dlhodobé kvalitné spolupráce, tento typ marketingu so sebou prináša veľké riziká.

Jednoduchá otázka, ktorá vašim študentom zlepší náladu

Individuálne lekcie niekedy začínam tak, že sa študenta spýtam, čo robil v posledných dňoch. Občas však príde vhod okoreniť small talk na začiatku lekcií.

Cenotvorba a pár tipov na to, ako si zvoliť hodinovú sadzbu

Stalo sa vám už niekedy, že ste svoju sadzbu za lekcie porovnávali so sadzbou iných lektorov? My ľudia máme v sebe zakorenený inštinkt zvedavosti. Chceme vedieť, ako to majú iní.

Čo je to CRM a prečo by ste mu mali venovať pozornosť

Tradícia a spokojnosť sú ingrediencie verného zákazníka. Ak je váš študent spokojný s vašimi službami a prístupom, môžete s ním spolupracovať aj niekoľko rokov.
  • 1
  • 2